Contact
Kom i kontakt med os - få svar indenfor 24 timer. Se vores FAQ eller udfyld vores kontakt formular
Kontaktformular
Ordre
De mest almindelige årsager til, at du ikke har modtaget en ordrebekræftelse:
- Tjek din spam- eller papirkurv-mappe i din e-mail
- Ordren på vores webshop er muligvis ikke blevet gennemført korrekt (Tjek din netbank for transaktioner)
- Den e-mailadresse, der er angivet ved bestillingen, kan være indtastet forkert – venligst dobbelttjek
Har du stadig ikke fundet en løsning? – Kontakt os på: kontakt@newgen.dk
Hvis du ikke har modtaget den korrekte ordre, bedes du kontakte kundeservice på kontakt@newgen.dk.Vi har brug for følgende oplysninger:
- Ordrenummer (fremgår af din ordrebekræftelse)
- Navnet på det modtagne, forkerte produkt
- Navnet på det ønskede produkt, du ikke har modtaget
- Fotodokumentation af det forkert modtagne produkt
Hvis der er en fejl ved modtagelsen af dit produkt, bedes du melde det til
kontakt@newgen.dk.Vi har brug for følgende:
- Et billede af det beskadigede produkt
- Ordrenummer på det beskadigede produkt (fremgår af din ordrebekræftelse)
Hvis du mangler produkter i din ordre, bedes du kontakte kontakt@newgen.dk
Vi har brug for følgende oplysninger:
- Ordrenummer (fremgår af din ordrebekræftelse)
- Navnet på det produkt, du ikke har modtaget
- Et billede af din leveringsseddel
Returnering & Ombytning
Ombytningsprocessen fungerer ved, at du sender dit nuværende produkt retur til os, og så snart vi har modtaget pakken, sender vi det ønskede produkt til dig.
- Ikke fremstår som ved modtagelsen (f.eks. har været brugt i flere dage)
- Har en stærk duft af parfume eller lignende
- Har været udsat for røg
- Er blevet vasket
- Har pels fra dyr
- Ikke er pakket forsvarligt ind
- Har revnede sygninger eller anden synlig skade
- Er blevet modificeret efter behov
Ombytningen vil ske til en vare af samme værdi, og derfor er ombytningen naturligvis gratis for dig som forbruger.
Oplys din e-mail og dit ordrenummer til: kontakt@newgen.dk for at modtage en returlabel.
Du har 14 dage fra det tidspunkt, du afhenter din pakke i en pakkeboks eller modtager den med hjemmelevering.
Meddelelsen skal gives via e-mail til kontakt@newgen.dk, hvor du tydeligt skal oplyse, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Herefter vil du modtage en returlabel, som du skal sætte på en forsvarligt emballeret pakke. Omkostningerne for returlabelen vil blive fratrukket din tilbagebetaling, når varen er modtaget og gennemgået.
Det kan tage op til 3-5 hverdage, før vi modtager dit returnerede produkt. Herefter vil beløbet være på din konto inden for cirka 2-3 hverdage, afhængigt af hvilken bank du bruger.
Levering
Du kan spore din pakke udfra din valgte pakke leverandør (GLS eller PostNord) med dit tracking nummer du har modtaget igennem e-mail.
Vi benytter os af PostNord & GLS til pakkeudlevering:
- Bestiller du inden kl 18:00 kan du forvente at modtage din pakke indenfor 1-3 hverdage
- Du kan få hjemmelevering til 49 DKK eller pakkeshop levering til 39 DKK